משלוח חינם לנקודת איסוף בקנייה מעל 220 ₪

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים להכנת קפה הפוך כמו בבית קפה

איך מכינים קפה הפוך

אם אתם מצליחים להכין קפה הפוך מקצועי בבית, סימן שאתם חובבי קפה אמיתיים שלא מוכנים לוותר על האיכות של בית הקפה, ויש לכם סטנדרטים גבוהים. סביר להניח שעבר זמן מהרגע שהחלטתם להיות הבריסטות של עצמכם, ועד לרגע שבו לגמתם את הקפה ההפוך המושלם וידעתם שאתם כבר לא צריכים בית קפה כדי למצות את חוויית הקפה, כי הקפה ההפוך שלכם לא נופל באיכותו מזה של כל בית הקפה ואולי אף עולה עליו. אם עדיין לא הצלחתם להכין קפה הפוך מקצועי בבית, המאמר הזה נכתב בשבילכם. אז קראו אותו היטב והתכוננו להרשים את כולם, ובמיוחד את עצמכם.

כך תכינו קפה הפוך מקצועי בבית ותיהנו מטעם מצוין ומחוויית קפה בלתי נשכחת!

איך מכינים קפה הפוך?

אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאתם יודעים מה ההבדל בין קפה הפוך, קפה לאטה, קפוצ’ינו ומקיאטו. אם אתם לא יודעים איך מכינים קפה הפוך, זה הזמן ללמוד. לא נגזים אם נאמר שקפה הפוך הוא משקה הקפה המבוקש והנמכר ביותר בישראל. אבל מה שאנחנו הישראלים פחות יודעים, הוא שברחבי העולם קפה הפוך הוא לא משקה אחד אלא כינוי למבחר של משקאות קפה עם חלב או עם קצף חלב. כאלה אנחנו הישראלים – לא אוהבים לסבך ולהסתבך ואוהבים פשטות. הקפה ההפוך שלנו מבוסס על שוט אספרסו ארוך או כפול ועל חלב חם ומוקצף. נשמע פשוט, נכון? אבל אם אנחנו רוצים להכין קפה הפוך מקצועי בבית, אנחנו צריכים להבדיל בין הקפה ההפוך שלנו ובין קפה לאטה, קפוצ’ינו ומקיאטו.

הרבה יותר מקפה עם חלב

קפה הפוך הוא הרבה יותר מקפה עם חלב מוקצף. כדי שהוא יהיה מקצועי ויעמוד בתקני האיכות המחמירים ביותר של בתי הקפה המובילים בארץ ובעולם, הוא צריך לעמוד בשני קריטריונים בסיסיים – הוא צריך להיחלט במכונת אספרסו מובחרת, והוא צריך להכיל חלב חם ומוקצף. כדי להבין מה היחס הרצוי בין האספרסו ובין החלב יש לדעת קודם איזה יחס מאפיין את הקפה לאטה, את הקפוצ’ינו ואת המקיאטו.

לאטה– בכדי להכין קפה לאטה לא בהכרח חייבים לחלוט אותו במכונת אספרסו. אפשר להסתפק במכונת פילטר או במקינטה. שכבת הקצף שלו צריכה להיות דקה ועדינה ולא יותר מ־12 מילימטר של חלב מוקצף.

הכנת קפה הפוך

קפוצ’ינו – בכדי להכין קפוצ’ינו יש לחלוט את הקפה במכונת אספרסו טובה ולהכין קצף חלב חזק ויציב. היחס בין האספרסו ובין החלב המוקצף הוא בדרך כלל 1/3 אספרסו ו2/3 שליש חלב מוקצף בתוספת קקאו או קינמון.

מקיאטו– בכדי להכין משקה מקיאטו ראוותני, צריך להכין שוט אספרסו קצר או ארוך ולקשט אותו עם ענן קטן ואוורירי של קצף ולא יותר מכפית אחת של קצף.

אם תשאלו כל בריסטה ברחבי העולם מה זה קפה הפוך, קרוב לוודאי שהוא יאמר לכם שקפה הפוך זה קפה לאטה, קפוצ’ינו או מקיאטו. אך אם תשאלו בריסטה ישראלי ממוצע את אותה השאלה, הוא ידגיש שקפה הפוך מכיל יחס משתנה של אספרסו וחלב מוקצף לפי העדפת הלקוח.

לשתות קפה הפוך בבית ולהרגיש בבית קפה

כדי להכין קפה הפוך מושלם בבית ולקבל את הטעם המרוכז האהוב עליכם כדאי שתהיו סגורים על יחס הקפה־חלב המועדף עליכם ותשתמשו במכונת אספרסו ביתית ועוצמתית של סגפרדו ובמקציף חלב  המעולה שלנו. הקפסולות המעולות של סגפרדו ממשיכות את מסורת הקפה האיטלקית, משדרגות אותה, משפרות אותה ומביאות אותה אליכם הביתה. אם יש לכם מכונת אספרסו של סגפרדו, וכבר התנסיתם בטעמים הייחודיים של קפסולות סגפרדו, אתם לא צריכים להתאמץ. הקפה ההפוך שלכם בבית , ירגיש ממש כמו קפה של בית קפה. תהנו!

למידע וייעוץ לעסקים
הטופס נשלח בהצלחה!
דילוג לתוכן