משלוח חינם לנקודת איסוף בקנייה מעל 220 ₪

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מכונת קפה למסעדה ועסקי מזון

אם את.ה מנהל.ת מסעדה, מאפייה, קונדיטוריה, פודטראק, עגלת קפה או כל עסק אחר המציע שירותי מזון, את.ה ודאי רוצה להגיש ללקוחותיך קפה איכותי, טעים וברמה גבוהה. כדי לעשות זאת את.ה חייב.ת להחזיק בעסק שלך את מכונת הבריסטה המקצועית של סגפרדו שתשדרג ללקוחות שלך את כל החוויה! אז מה אנחנו מציעים לכם?

מסלול השאלת מכונת קפה מקצועית למסעדה - משלמים רק על הקפסולות והשירות כלול

יש לכם מסעדה גדולה או פוד טראק?
מכונת WE2 תתאים לכם!

מכונת בריסטה מקצועית להכנת מעל 500 כוסות קפה בחודש
  • 2 ראשי חליטה להפקת 2 כוסות קפה בו זמנית
  • סטימר הקצפה מקצועי להקצפת חלב ב 15 שניות
  • ברז מים רותחים נפרד עבור תה או אמריקנו
  • מיכל מים ענק וללא צורך לחיבור למים
  • משטח חימום כוסות רחב וגדול
  • חשמל חד פזי 3250 וואט
בריסטה

אוהבים לפנק בקפה כחלק מהשירות?
מכונת SZ01 - תתאים לכם!

מכונת קפה מקצועית להכנת 250-300 כוסות קפה בחודש
  • בעלת ראש חליטה אחד להפקת קפה משובח
  • יחידת הקצפת חלב משולב עם מים רותחים
  • כפתור טרום חליטה למיצוי אינטנסיבי של הקפה
  • בעלת שני דודי חליטה
  • קומפקטית ופשוטה לתפעול
  • חשמל חד פזי 2200 וואט
לעסק קטן

מכונת קפה מקצועית למסעדה או פודטארק WE2

אז מה הופך מסעדה למצויינת? האוכל כמובן, אבל לא רק, השירות, החוויה, האווירה וכמובן הקפה. מכונת הקפה WE2 של סגפרדו, תעניק ללקוחות שלכם חווית קפה יוצאת דופן, הם ייהנו מקפה משובח ממש כמו באיטליה. העובדים שלכם לא יצטרכו דוקטורט בשביל להפעיל את המכונה, קלות השימוש שלה מאפשרת מענה מהיר למספר לקוחות במקביל.

תוכלו להכין עם המכונה את כל סוגי הקפה – אספרסו קצר או ארוך, קפוצ’ינו (הפוך), אמריקנו או מקיאטו. אז מה, לא תפנקו את הלקוחות והעובדים שלכם?

מכונת קפה למסעדה SZ01

קפה משובח ואיכותי תוכלו להגיש במסעדה שלכם עם מכונת הקפה המקצועית למסעדה SZ01 של סגפרדו. המכונה מאפשר הכנת כל סוגי הקפה, יחידת הקצפת חלב בשילוב מים רותחים. המכונה לא תופסת הרבה מקום ומאד פשוטה לתפעול.

הלקוחות שלכם יהנו מקפה ארומטי משובח כמו שיודעים להכין באיטליה. אתם משלמים רק על הקפסולות ומקבלים את המכונה בחינם – אל תפספסו את ההזדמנות לשדרוג המסדעה.

*בסרטון הכנת קפה במכונת WE2 של סגפרדו, בבית קפה.

מכונת קפה מקצועית למסעדה

מכונת קפה מקצועית למסעדה היא האביזר החשוב ביותר בעסק שלך. קפה הוא המשקה הנצרך ביותר בעולם המודרני והביקוש למשקאות קפה איכותיים, טעימים, עשירים ומגוונים הולך וצובר תאוצה. המקומות העיקריים שבהם אפשר לקנות משקאות קפה מקפה טרי ואיכותי, הם בתי קפה, מסעדות, מאפיות וקפיטריות. ולכן, אם אתה מנהל מסעדה או בית קפה, אתה חייב להכיר את מכונת הקפה היחידה שתקל עליך ועל שגרת יומך ותשרת נאמנה את הלקוחות שלך.

 

מכונת קפה שנולדה למסעדות

מכונת הקפה המקצועית למסעדה של סגפרדו נולדה במיוחד לעסקים שמגישים קפה ומתמחים בקפה. כי בסגפרדו אין פשרות – אם מכינים קפה, הוא צריך להיות מקצועי; ואם מכינים קפה מקצועי, צריך להנגיש אותו לעסקים שיודעים לזהות איכות. רוצה להגיש ללקוחותיך קפה משובח ואיכותי בקלות ובמהירות? הגעת למקום הנכון.

מכונות הקפה העוצמתיות והחזקות של סגפרדו מתמחות בהכנת משקאות קפה איכותי ללא הפסקה ולאורך כל שעות היום. רוצה לשכוח מניקיון המכונה? זה כל כך פשוט. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להכניס למכונה את קפסולות הקפה של סגפרדו במגוון טעמים ולחלוט קפה בלי סוף. שעות העומס הגיעו? מצוין. מכונת הקפה למסעדה של סגפרדו מכילה שתי יחידות חליטה לתקתוק מהיר של הקפה ולהגשה מיידית. חושש מהפעלה מורכבת? הסר דאגה. מכונת הקפה של סגפרדו למסעדות מנגישה לך טכנולוגיה מתוחכמת ותפעול פשוט, נוח וידידותי ומבטיחה חליטה עוצמתית, לחץ מים גבוה ותוצר קפה מקצועי ומשובח. שלושת הדוודים המוטמעים במכונה מיועדים להפקת אדים בלחץ גבוה, להזרמת מים רותחים ולהכנת קפה סמיך ועשיר. הודות למכונה הייחודית הזאת אתה לא צריך ללמוד את רזי המקצוע. מכונת הקפה של סגפרדו תעשה ממך בריסטה למופת ביום אחד. והלקוחות? קנית אותם. הם כבר לא יסכימו להיפרד ממך ומהקפה שלך.

 

לנהל את המסעדה שלך עם סגפרדו

מכונת הקפה המקצועית WE2 של סגפרדו לעסקים תיתן לך שיעור מוצלח בניהול עסקי הקפה שלך. הלקוחות רוצים אספרסו חזק ומעורר? מעדיפים מקיאטו לאטה מפנק? אוהבים להשוויץ בקפוצ’ינו העשיר שלהם? זקוקים למנת אמריקנו אין־סופית? מכונת הקפה הייחודית של סגפרדו לעסקים שלא מוכנים להתפשר על איכות, תאפשר לך לענות לכל דרישה ולתת ללקוחותיך שירותי קפה מצוינים, כמו שצריך.

 

שאלות ותשובות על מכונת קפה למסעדה

קפה הוא נושא חם בענף המסעדנות. למסעדות שונות יש צרכים שונים בכל הנוגע למכונות קפה. חלקם זקוקים למכונות קפה מהירות וקלות לשימוש, בעוד שאחרות זקוקות לכאלה שמייצרות קפה באיכות גבוהה במעט מאמץ.
מכונות הקפה למסעדה של סגפרדו עונות על כל הצרכים של בעל המסעדה, ומספקות קפה כמו בבית קפה בקלות שימוש ובמחיר אטרקטיבי במיוחד.

מכונות קפה הן דרך מצוינת להגדיל את מספר הלקוחות במסעדה. היתרונות של מכונות קפה למסעדות הן בכך שהן מספקות מגוון רחב של משקאות, וניתן להתאים אותן לטעמו של כל לקוח, מייצרות טעם קפה עשיר וטעים, קלות לתפעול ומהירות לשימוש.

ישנם מספר הבדלים מהותיים בין מכונות קפה רגילות / ביתיות לבין מכונות קפה במסעדה – בדרך כלל מכונות קפה במסעדה גדולות יותר, מאפשרות הכנת מספר כוסות קפה במקביל, יכולת הכנת כמות כוסות קפה גבוהה בכל יום. כמו כן, מכונות קפה למסעדה דורשות יותר תחזוקה וידע טכני.

הדבר החשוב ביותר הוא להבין כמה כוסות קפה בממוצע תדרש להכין כל יום. נסה להבין אילו העדפות יש ללקוחות שלך בבחירת משקאות קפה (הכנת אספרסו מהירה יותר מהכנת קפוצ’ינו). אנחנו זמינים לעזור בבחירה.

מכונות הקפה של סגפרדו דורשות מינימום תחזוקה, ולכן הם מומלצות למסעדות או מאפיות.

למידע וייעוץ לעסקים
מכונות הקפה למסעדה של סגפרדו
מלאו פרטים להצעה משתלמת במיוחד:
הטופס נשלח בהצלחה!
דילוג לתוכן