משלוח חינם לנקודת איסוף בקנייה מעל 220 ₪

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להקציף חלב? טיפים מהמומחים

איך להקציף חלב

רוצים ללמוד איך להקציף חלב לקפה ולקבל קצף מושלם במרקם מדויק ובטעם חלומי? אם כן, הגעתם למקום הנכון! הקצפת חלב לקפוצ’ינו או לכל משקה קפה שאתם אוהבים, היא שלב חיוני ביצירת המרקם המוקצף והקרמי שמשדרג משקה קפה פשוט ומקפיץ אותו לשלב הבא.

אנחנו בסגפרדו לא מתמחים רק בקפה, אנחנו מתמחים בקפה מושלם, וקפה מושלם, כידוע, מחייב קצף מושלם. אנחנו יודעים שאתם לא יכולים לחכות ורוצים כבר ליישם את כל ההנחיות להכנת קצף מעולה. אל דאגה, אתם עוד תזכו להרשים את בני הבית ואת העמיתים בעבודה עם קצף קרמי, מתקתק, גמיש ומובנה. הינה כל הטיפים להקצפת חלב מושלם היישר מבית היוצר של מומחי הקפה של סגפרדו.

 

למה חשוב להקציף חלב לקפה?

כדי להכין כוס קפה עשיר ומפנק אי אפשר להסתפק באספרסו בסיסי. צריך אספרסו משודרג. קצף חלב לא רק משדרג את האספרסו אלא גם מעשיר את חוויית הקפה. קפה עם חלב מוקצף מרומם את מצב הרוח ומפנק אתכם לאחר ארוחה טובה. הוא תמיד משאיר טעם של עוד ועוזר לכם לתפוס את הרגע, ליהנות ממנו ולמצות אותו.

אם אי פעם שאלתם את עצמכם איך להקציף חלב, ודאי חשבתם לא רק על הטעם אלא גם על האסתטיקה. הקצפת חלב מעשירה את המרקם של הקפה, מגוונת את הטעם שלו ונותנת לו מראה יוקרתי. פעולת ההקצפה מעלה את הטמפרטורה של החלב וממלאה אותו באוויר. הקפה מתמלא ומתעבה, המרקם שלו נעשה קטיפתי והטעם שלו חלומי. חלב שמוקצף היטב שומר על הקצף מגובש זמן רב ומאפשר לכם להתענג על כל לגימה.

לפני שאתם מתחילים להקציף, חשוב שתזכרו שסוג החלב משפיע על איכות הקצף. חלב עשיר בשומנים מתעבה בהקצפה ושומר על המבנה שלו הרבה יותר זמן מחלב דל שומן. חלב שומני מייצר קצף צפוף, קרמי ומשובח בהרבה מחלב שאינו שומני. כמו כן חשוב להשתמש בחלב טרי וקר. אם תקציפו חלב שאינו טרי או חלב חם, הוא לא יתגבש לקצף חזק ויהיה קשה לעבוד איתו. הקצפת חלב היא שלב חיוני בהכנת קפה עשיר וממלא. אם עושים את זה נכון, הקפה לא רק נראה מושך, הוא גם טעים להפליא.

מקציף חלב מומלץ

 

איך מקציפים חלב ומקבלים קצף מושלם?

הקצפת חלב היא אומנות ממש פשוטה כשמשתמשים במקציף חלב אוטומטי. כדי להתחיל להקציף תזדקקו למקציף חלב חזק ועוצמתי (כמו זה של סגפרדו) ולהרבה רצון טוב. איך מקציפים חלב? ראשית, מזגו את החלב הטרי והקר למקציף, ולבסוף, סגרו את המכסה של המקציף, בחרו את שיטת ההקצפה – הקצפה קרה או הקצפה חמה, לחצו על כפתור ההפעלה והמתינו עד שייווצר קצף קליל ואוורירי עם מרקם מושג קצת פחות ברור… .

לאחר שפעולת ההקצפה מסתיימת, הניחו לקצף לנוח כמה שניות לפני שתמזגו אותו לכוס. המנוחה הקצרה תיתן לו גימור מבריק ותמנע צפיפות יתר בקצף. אם הקצף סמיך מאוד או דחוס מדי, פשוט הוסיפו עוד קצת חלב והקציפו שוב. בסיום פעולת ההקצפה תקבלו נוזל קרמי, גמיש ומובנה שישביח את הקפה שלכם. וזהו. זה עד כדי כך פשוט.

 

עשה ואל תעשה בהקצפת חלב

אומנם אפשר להקציף חלב לבד במקציפים ידניים, אך יש לכך כמה חסרונות שכדאי להביא בחשבון.. מיותר. אם התכוונתם להקצפה עם סטימר/זרבובית, העניין כאן הוא אימון ומקצועיות ולאו דווקא פיזי. כשמקציפים חלב לבד קשה לשמור על הטמפרטורה הרצויה ועל הלחץ הדרוש הנחוצים לקצף אוורירי, גמיש ומובנה, והקצף שתקבלו בהקצפה אחת עלול להיות שונה לחלוטין במראה, במרקם ובטעם מהקצף שתקבלו בהקצפה אחרת. כמו כן ישנם מקציפי חלב ידניים שאינם מחממים את החלב.

 

מקציפי החלב של סגפרדו לחלב מוקצף קרמי ומתקתק

מקציף החלב המקצועי של סגפרדו מייצר במהירות קצף מושלם לקפה הפוך, לקפוצ’ינו, ללאטה ולמשקאות אחרים המבוססים על אספרסו. הם מציעים רמת דיוק שאי אפשר להשיג עם מקציפים ידניים. – לא קיים במקציף הנוכחי שלנו, כנ”ל ולקבל קצף מושלם במהירות. המקציף של סגפרדו מייצר קצף חם או קר לפי ההעדפות שלכם. הוא משיג תוצאה מושלמת בכל הקצפה, מחזיק מעמד שנים רבות וקל מאוד לניקוי.

אפשר לומר שהיתרון החשוב ביותר של מקציף החלב המומלץ של סגפרדו, הוא שתוצאות ההקצפה עקביות תמיד. ואם תוצאות ההקצפה עקיבות בכל הקצפה, הקפוצ’ינו שלכם יאזן בשלמות את הטעם, את המרקם ואת הטמפרטורה של המשקה כדי שתוכלו לזכות בחוויית קפה מענגת. המקציף של סגפרדו הוא השקעה מצוינת לבית וגם למשרד. אתם מוזמנים לנסות ולהיווכח.

למידע וייעוץ לעסקים
הטופס נשלח בהצלחה!
דילוג לתוכן