משלוח חינם לנקודת איסוף בקנייה מעל 220 ₪

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להכין שוקו חם, מדהים ומפנק?

המדריך להכנת שוקו חם מפנק

כל זמן הוא זמן מתאים למשקה שוקו עשיר, מלא, מדהים ומפנק. בכל שעה ביום אפשר ליהנות משוקו משובח, ובכל עונה מעונות השנה אפשר להתענג על הניחוח המשכר ועל הטעם המתקתק והמיוחד שלו. לא בכדי השוקו מכונה גם משקה האלים. בתרבויות העתיקות של אמריקה הדרומית הוא הוכן בטקסיות מפוארת בהוקרה לאלים שהעניקו לנו את פולי הקקאו הבריאים, המבריאים והטעימים. גם היום משקה האלים הייחודי הזה סוחף אחריו מעריצים מושבעים ברחבי העולם שמקפידים על הטקסים והמתכונים ושותים אותו לרוויה, אבל האם אתם יודעים איך להכין שוקו חם מפנק במיוחד?

זה לא סוד שמשקה השוקו הופך בשנים האחרונות לפופולרי יותר ויותר בארץ ובעולם, מגפת הקורונה חזקה את שוק השוקו, על פי מחקר שנעשה לאחרונה בבריטניה בשנת 2020 צמחו המכירות של השוקולד החם בכ-13%. ערכות ביתיות להכנת שוקו חם או קר מספקות הנאה שקשה להסבירה במילים.

אז אם גם אתם חובבים של משקה האלים הזה ולא יכולים לחשוב על יום בלי כוס שוקו מהביל, הינה כמה הצעות טובות להכנת משקה שוקו איכותי ומפנק. אבל לפני שאתם מתחילים, אל תשכחו את אבקת השוקו מלאת הארומה של סגפרדו. היא הרי הבסיס המושלם לכל פינוקי השוקו שתמצאו.

 

איך להכין אבקת שוקו חם? הכול מתחיל באבקת השוקו

אבקת השוקו של סגפרדו מביאה לכם את פולי הקקאו הבשרניים והאיכותיים שצומחים במטעי הקקאו העשירים של אמריקה הדרומית. פולי הקקאו נקלים בבתי הקלייה של סגפרדו ונטחנים לאבקה דקה שהיא הבסיס המושלם לכל משקאות השוקו שאתם אוהבים. הקפידו להשתמש בתערובות השוקו של סגפרדו, ותיהנו מעושר הטעמים ומהמרקם הקטיפתי המענג שלו. תוכלו לשלב באבקה מעט תבלינים פיקנטיים לטעם נועז וחצוף או ממתיקים טבעיים לפינוק לילי רגוע. כל תיבול שתבחרו ידגיש את המתיקות המרירה הטבעית של הקקאו וישתלב בה בשלמות.

אבקת שוקו

מקציף חלב איכותי להכנת שוקו עוצמתי

איך להכין שוקו חם? פשוט מאוד. מלאו את מקציף החלב האיכותי של סגפרדו בחלב או בתחליפי חלב כמו חלב שקדים, חלב סויה או חלב אורז, הוסיפו כף מדודה של אבקת שוקו איכותית, תַבלו לפי הטעם ולחצו על לחצן ההקצפה החמה או הקרה. רוצים להתרענן במשקה שוקו קר ומרגיע בסופו של יום קיץ לוהט? הכינו משקה שוקו קר והוסיפו לו כף גלידת וניל למיצוי הטעמים ולפינוק מושלם. מתכרבלים ליד התנור בלילה סוער וגשום? הכינו משקה שוקו חם, הוסיפו לו כמה קוביות שוקולד מריר, מעט קינמון ושקדים טחונים ושתו אותו בנחת. השוקו האיכותי של סגפרדו מתאים לכל מזג אוויר ולכל מצב רוח, וההנאה מובטחת.

הרתיחו את הפינג’אן

אוהבים את השוקו שלכם שחור ומריר? מעדיפים להימנע מחלב? נהדר! אפשר ליהנות משוקו איכותי וטעים גם בלי חלב. איך עושים את זה? פשוט מאוד. הרתיחו מים בפינג’אן הקפה הישן והטוב, הוסיפו כף או שתיים מאבקת השוקו המדהימה של סגפרדו, המתיקו ותבלו לפי הטעם והרתיחו. המקפידים מרתיחים פעם אחת לפני שהם מורידים את המשקה מהאש. המהדרים מרתיחים אותו פעמיים ובכך ממצים את הקרמה הקטיפתית שלו. כך או כך תיהנו ממשקה שוקו עשיר בקרמה מלטפת ומלא בטעם המוכר והאהוב של הקקאו.

 

פעמיים אספרסו שוקו?

גם המקינטה הביתית שלכם מתאימה להכנת משקאות שוקו חזקים ומלאים דמויי אספרסו. המקינטה תמצה בשבילכם את מלוא הטעמים והאיכויות של הקקאו ותפיק לכם משקה שוקו חזק, מעורר ועתיר טעם, בדיוק כמו אספרסו. רוצים להפתיע את האורחים עם אספרסו שוקו מיוחד? הוציאו את המקינטה מהארון ומלאו אותה במים ובאבקת השוקו המפליאה של סגפרדו. אנחנו מבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

 

הנאה שוקולדית בכל עת

תערובת השוקו של סגפרדו מספקת לכם מגוון רב של משקאות שוקו עשירים ומפנקים. הטעם הבלתי מנוצח של הקקאו בשילוב עוצמת ההקצפה של המקציף האיכותי והמומלץ שלנו מבטיחים לכם הנאה שוקולדית בכל שעה. אז קחו לכם פסק זמן מהמולת היום, מזגו כוס מלאה של שוקו משובח ותתענגו על הטעמים המשובחים של סגפרדו. לרוויה!

למידע וייעוץ לעסקים
הטופס נשלח בהצלחה!
דילוג לתוכן