משלוח חינם לנקודת איסוף בקנייה מעל 220 ₪

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השכרת מכונת קפה

השכרת מכונת קפה

קפה הוא חלק בלתי נפרד מהשגרה שלנו. כולנו אוהבים לשתות קפה ומתענגים עליו בכל מקום ובכל זמן. קפה הוא לא רק משקה חם – הוא תרבות, הוא סגנון, אורח חיים. אחדים מאיתנו לוקחים את הקפה צעד אחד קדימה והופכים אותו לתחביב ואף להתמחות. אין גבול לידע שאפשר לצבור בעולם הקפה, ואין סוף להנאה ממנו.

מכונת קפה נמצאת כיום כמעט בכל בית בישראל, והיא חיונית בכל משרד, ארגון, מוסד ובית עסק שמכבד את עצמו, וודאי שבכל מסעדה, גלידריה, מאפייה וקונדיטוריה קטנה כגדולה.

משרדים קטנים המעסיקים כמות קטנה יחסית של עובדים יכולים לרכוש מכונת קפה איכותית וליהנות ממנה במשך שנים רבות.

לעומת זאת ארגונים גדולים המעסיקים עובדים רבים יפיקו תועלת רבה משימוש במכונות קפה גדולות ומקצועיות בכמה מוקדים בארגון. הביקוש לקפה בארגונים גדולים הוא רב ומכונות הקפה עובדות בהם כמעט ללא הפסקה לאורך כל שעות העבודה, שכן הן צריכות לספק קפה לכלל העובדים וללקוחות.

לארגונים גדולים, למוסדות ציבוריים וכמובן גם למסעדות, בתי אירוח ובתי מלון שירות השכרת מכונת קפה מקצועית ואיכותית מומלץ במיוחד.

 

מכונות קפה זאת התמחות

המכונות המקצועיות כוללות ברז מים רותחים, שתי יחידות חליטה, מיכל מים ענק ומקציף/סטימר עוצמתי, והן מותאמות גם לשימוש ממוקד במסעדות, בבתי מלון ובאולמות אירוח – בכל מקום שבו יש צורך בהכנת קפה ללא הפסקה.

לכל ארגון אפשר להתאים מכונת קפה, וכיוון שהשכרת מכונות קפה היא התמחות, כדאי ורצוי לקבל את השירות מחברה מתמחה.

 

השכרת מכונות קפה לאירועים ועסקים

 

השכרת מכונות קפה לאירועים לתקופה קצרה

תקופת שכירות קצרה מתאימה לארגונים שמארגנים כנסים, ימי עיון או השתלמויות קצרות וזקוקים לשירותי קפה איכותיים, מקצועיים וממוקדים. גם אירועים משפחתיים יכולים בהחלט ליהנות משירותי קפה משובח ומקצועי וממכונות קפה מקצועיות שיפנקו את האורחים ויהפכו את האירוע לבלתי נשכח.

כל אירוע הוא הזדמנות מצוינת לקפה איטלקי טעים והזדמנות להתוודע אל עולם הקפה וליהנות ממנו. מכונות קפה לתקופת שכירות קצרה הן לרוב מכונות החולטות קפה מקפסולות איכותיות ונוחות מאוד לתפעול ולשימוש להנאתם של כל המשתמשים.

 

השכרת מכונות קפה לתקופה ארוכה

ארגונים גדולים המעוניינים לספק קפה טוב לצוות עובדים גדול וללקוחות הרבים שמבקרים בהם, יכולים להתרווח וליהנות מכל היתרונות שיש בשכירת מכונת קפה מקצועית לעסקים.

הסכם השירות כולל אספקה חודשית קבועה של קפסולות קפה איכותיות במגוון תערובות, תחזוקה שוטפת, תיקונים וכן החלפה מיידית של המכונה אם יש צורך בכך.

ארגונים ששוכרים מכונות קפה מקצועיות נהנים ממגוון רב של אפשרויות למשקאות קפה טעימים ומפנקים בלי לדאוג למכונה ולטיפול בה.

כשהקפה הוא שירות

קפה הוא לא רק משקה. הוא אורח חיים. עולם הקפה הוא עולם עשיר ומגוון וההנאה שיש בו הינה אין־סופית. מכונות קפה איכותיות של סגפרדו מעשירות את חוויית הקפה ומאפשרות לכל משתמש ליהנות מתהליך חליטת הקפה ומהפקתו.

קפה הוא חלק בלתי נפרד מיום העבודה בכל מקום עבודה, ומקומות עבודה שמכבדים את עצמם יודעים שהקפה הוא גם שירות. שכירת מכונת קפה איכותית, יעילה ומקצועית היא הדרך הנכונה לתת שירות בכיף, בנוחות ובהנאה. 

 

מכונות הקפה להשכרה של סגפרדו

MZ מכונת אספרסו מקצועית לעסק

מכונת קפה לעסק דגם MZ

SZ01 מכונת קפה מיני מקצועית עם מקציף לעסק

מכונת קפה מקצועית לעסק כולל מקציף

NEW SZ מכונת קפה מקצועית עם מקציף לעסק

מכונת קפה לעסק NEWSZ עם מקציף בצבע אדום

WE2 מכונת קפה מקצועית לארוע מושלם

WE2 מכונת קפה בעלת 2 ראשי חליטה לעסקים​
למידע וייעוץ לעסקים
הטופס נשלח בהצלחה!
דילוג לתוכן