משלוח חינם לנקודת איסוף בקנייה מעל 220 ₪

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניקוי מכונת אספרסו סגפרדו

ניקוי מכונת אספרסו סגפרדו

איך מנקים מכונת אספרסו?

ניקוי מכונת קפסולות קפה היא  בדרך כלל על מנת לסייע לה לפעול כראוי ולשמור על טעם הקפה, ללא “תוספות” שונות ולא רצויות, לרבות אבנית, שאריות קפה ישן וכד’, ולהאריך את חייה.

 

ניקוי מגש איסוף הנוזלים

אולם, בכל הקשור למגש איסוף הנוזלים, הזנחתו יכולה לגרום להתפתחות חיידקים או עובש, הודות לסביבה הלחה והחמה. לכן, מומלץ לשטוף אותו לפחות פעם בשבוע, אפילו על ידי שטיפה ידנית, או במדיח הכלים. מומלץ מאוד להקפיד על ניקיון של ממש (הכולל סבון וקרצוף), ולא רק ניקוז הנוזלי.

 

ניקוי אבנית ממכונת הקפה

מכונת קפה עלולה לצבור אבנית מפעם לפעם שתפגע בטעם הקפה, תגרום לסתימות ולחסימות שונות במעברים במכונה ואף תגרום לנזקים ארוכי טווח במקרים קיצוניים. אז איך שומרים על מכונת הקפה ללא אבנית? ראשית, מומלץ להשתמש מראש במים מסוננים, שמראש יכילו פחות מינרלים וחלקיקים. בנוסף ניתן להשתמש בחומרי ניקיון שונים המיועדים לגוף המים. חשוב להשתמש אך ורק בחומרים ייעודיים ועדיף, באישור היצרן. תוכלו למצוא באתר סגפרדו נוזל ניקוי אבנית המתאים למכונה זו.

 

ניקוי מיכל המים

בכל מכונות הקפה של סגפרדו המיכל ניתן לשליפה ולשטיפה ידנית. בהתאם, מומלץ להוציא את המיכל ולשטוף אותו במים וסבון כלים, אולם בשונה ממגש איסוף הנוזלים – מומלץ ביותר לא להכניס את המיכל למדיח הכלים.

 

שטיפה פנימית למכונה

לאחר שניקיתם את כל החלקים והחזרתם אותם למקום, תוכלו להזרים מים חמים בתוך המכונה על ידי הפעלתה ללא קפסולה בפנים. יש לחזור על הפעולה הזו פעם ביום.

 

זכרו – אסור לשטוף את המכונה חיצונית כשהיא מחוברת לחשמל!

אם המכונה התלכלכה תוכלו בהחלט לנקותה מבחוץ על ידי שימוש במטלית לחה, אך הקפידו לעשות זאת רק כשהיא מחוץ לשקע ורק לאחר שהיא התקררה, לשם מניעת תקלות ותאונות למיניהן.

למידע וייעוץ לעסקים
הטופס נשלח בהצלחה!
דילוג לתוכן