משלוח חינם לנקודת איסוף בקנייה מעל 220 ₪

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך מכינים קפה קר?

קפה קר

בקיץ החם והלוהט נדמה שהימים לא רק דומים אחד לשני אלא גם מתארכים בלי סוף. גם כשאנחנו מרגישים את הכבדות המעייפת במשרד וגם כשאנחנו מתרוצצים בדרכים בין פגישה לפגישה, אין דבר שממריץ אותנו יותר, מקל את עומס החום, מרענן ומעודד אותנו להמשיך הלאה מקפה קר, ומפנק. אפשר לומר שזהו המשקה היחיד שאפשר לשתות ביום שרבי ואולי גם המשקה היחיד שנרצה לשתות:)

רבים מאיתנו מעדיפים לצאת אל בית הקפה הקרוב באמצע יום העבודה כדי להתענג על כוס ענקית של קפה קר. משום מה נראה שקפה קר הוא משקה שדורש השקעה רבה והכנות מיוחדות וכדאי להשאיר אותו למקצוענים. אבל זה ממש לא נכון. קפה קר אמיתי שיעשה את העבודה ויעורר אותנו בטעמו החזק ובקרירות העמוקה שלו, אפשר להכין גם בבית או במשרד! אנחנו רק צריכים את פק”ל הקפה הקיצי – הקפסולות העשירות והעוצמתיות בטעמן של סגפרדו ואת התוספות האהובות עלינו ואפשר לצאת לדרך. רוצים לדעת איך מכינים קפה קר בכל זמן ובכל מקום?   קראו כאן!

 

להכין קפה קריר וטעים בבית או במשרד

אז איך מכינים קפה קר טעים במיוחד? שאלנו את המומחים לקפה בסגפרדו, להלן המצרכים והמתכון- אין ספק שהבית הוא לוקיישן מצוין להכנת המשקה הקייצי כי כל מה שאנחנו צריכים, כבר נמצא בהישג ידינו. אבל גם מחוץ לבית אפשר ליהנות מקפה קר מוצלח ומייד נבין איך. אז לפני שנתחיל להכין את הקפה הביתי הקריר שלנו, נקבל טיפ אחד מהמקצוענים.

 

להקפיא קוביות קפה

אחת הדרכים ליהנות מקפה ביתי טעים וקר היא להכין מבעוד מועד שתיים או שלוש כוסות של אספרסו ארוך של סגפרדו בטעם האהוב עליכם, למזוג אותו למגש של קוביות קרח ולהכניס למקפיא. הקרח־אספרסו המצוין הזה יעצים את המשקה הקריר שלנו ויוסיף לו נפח, טעם וקרירות יוצאת דופן. תוכלו להשתמש בקוביות הקרח הקפאיניות האלה גם אם אין לכם זמן לטרוח בהכנת הקפה המושלם. אם אתם ממהרים במיוחד תוכלו להוסיף כמה קוביות קרח לכוס חלב קר ומוקצף – כל משקה חלב מתאים לצורך העניין, גם תחליפי חלב, להוסיף כף סילאן למתיקות טבעית טהורה ולערבב היטב.

קוביות קרח אספרסו

קפה קר מתכון מומלץ

אם אתם ממהרים ואין לכם קוביות קרח מוכנות- אפשר להכין קפה קר מאספרסו בבית, הינה כל מה שאתם צריכים:

  • 1 כוס אספרסו קר קצר או ארוך.
  • 1 כוס חלב קר או תחליף חלב.
  • 1 כוס קוביות קרח (זה הזמן להשתמש במגש הקרח הקפאיני שהכנו מבעוד מועד).
  • 1 כף סילאן או מייפל או סירופ שוקולד – לפי הטעם.
  • 2 כפות סירופ קרמל.
  • 1 כף אגוזי פקאן קצוצים.
  • קצפת (חלבית או צמחית).
  • קורט קינמון טחון או אבקת קקאו.

איך מכינים?

  • מזליפים על דופנות הכוס את הסילאן או המייפל או סירופ השוקולד וכן את סירופ הקרמל.
  • מכניסים לבלנדר את קוביות הקרח, החלב, האספרסו הקר, הסירופים, מעט אגוזי פקאן ומערבבים כדקה או שתיים.
  • מוזגים את התערובת הצוננת לכוס גבוהה ומוסיפים מעליה קצפת, עוד קצת סירופים ואת שארית אגוזי הפקאן הקצוצים.
  • בוזקים מעל קורט קינמון טחון או אבקת קקאו.

וזהו. אתם מוכנים לחוויית הקפה היומית המצננת והמרעננת שלכם.  לרוויה!

 

ליהנות מקפה קר איכותי ומקצועי במשרד

דרך פשוטה וקלה ליהנות מקפה קר משובח ומדהים במשרד היא לדאוג שתמיד יהיה במקרר המשרדי קנקן קפה קר. כדאי להכין מדי יום כמה כוסות אספרסו מהקפסולות המשובחות של סגפרדו ולמזוג אותו לקנקן ייעודי שישמש אתכם ואת הצוות באותו היום וגם למחרת.

אז מה צריך כדי ליהנות מקפה קר ממריץ ומצנן במשרד?

פשוט מאוד. ראשית, דאגו לקנות מראש סירופים מוכנים כמו סירופ קרמל, אגוזי לוז, מייפל, שוקולד או סילאן. שנית, הזליפו על דופנות הכוס את הסירופ האהוב עליכם, מזגו לתוכה קפה קר, הוסיפו חלב קר מוקצף ובִזקו מעל מעט קקאו או קינמון. יש לכם קשים מעוצבים? נפלא! העצימו את תחושת הנופש גם במשרד ועצבו כוס לתפארת עם קש ואפילו מטרייה קטנה, ואתם מוכנים. קחו לכם חמש דקות ליהנות מטעמו המרענן של הקפה. העבודה תחכה.

 

משקה קפאיני צונן ומרענן גם בדרכים?

כן! זה בהחלט אפשרי. כל מה שצריך הוא תרמוס איכותי שישמור על הקרירות של האספרסו הארוך שהכנתם אתמול בלילה, מעורבב עם קרם חלב או קרם תחליפי לנטולי הלקטוז שביניכם, כוס נסיעות איכותית וזהו. אתם יכולים להיות בטוחים שהקרירות הרכה והמעודנת תישמר לאורך כל שעות היום, ושהמשקה הקר לא יאבד מטעמו המצוין. בין פגישה לפגישה עצרו את הרכב בצד הדרך, הגבירו את הרדיו ומזגו לכם כוס אחת של הנאת קפה קרירה ומושלמת. איך יכול להיות יותר טוב מזה?

למידע וייעוץ לעסקים
הטופס נשלח בהצלחה!
דילוג לתוכן