משלוח חינם לנקודת איסוף בקנייה מעל 220 ₪

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור מכונת קפה: המדריך השלם והמקיף

איך לבחור מכונת קפה

בעולם שבו הקפה הוא חלק בלתי נפרד מהשגרה, ורובנו לא מסוגלים להעביר יום אחד בלי לפחות כוס קפה טובה אחת, כדאי שנדע לבחור טוב את המכונה שתתאים לנו לבית או לעסק!

 

ברוכים הבאים לשוק מכונות הקפה

עולם הקפה הוא עולם ומלואו – תרתי משמע. שוק מכונות הקפה הוא שוק עשיר המציע שפע של מכונות קפה מצד אחת ביתיות ומעוצבות ומצד שני מכונות מקצועיות . איך לבחור מכונת קפה? שאלת השאלות שבה מתחבט כל מקצוען קפה ממוצע – וכולנו מחשיבים את עצמנו ככאלה, בואו נודה באמת. כמו בכל דבר טוב גם כאן אפשר לפרק את התשובה לגורמים.

בגלל שאנחנו אוהבים אתכם – חובבי הקפה, מקצועני הקפה, מכורי הקפה, פריקים של קפה (והיד עוד נטויה) – ורוצים בשבילכם את הקפה הטוב ביותר שיש, הכנו לכם את המדריך השלם והמקיף למכונות קפה שבעזרתו תמצאו את מכונת הקפה המושלמת, המתאימה והנכונה בשבילכם. אז קדימה, העמיסו כמה פולים ובואו נתחיל לטחון…

 

רגע לפני מתחילים – קפה טחון או קפסולות?

קפה טחון או קפסולות? ובכן, מה יותר כיף לכם?
אם אתם לא יכולים בלי הניחוח המיוחד הזה של פולי קפה שנטחנים רגע לפני שהקפה נחלט, מכונת קפה מקצועית שטוחנת פולי קפה היא המכונה בשבילכם. אפשר לרכוש מכונה שטוחנת פולים גם באמצעות הזנה ידנית של הפולים וגם באמצעות מְכל פולים מובנה שרק צריך למלא אותו, והוא יעשה את כל השאר.

אם אתם מתים על ריח הקפה אך לא רוצים להתעסק יותר מדי עם הניקיון שאחרי, אתם אנשי הקפסולות. מכונת קפה קפסולות מציעה לכם קפה איכותי ומשובח לא פחות מזה שנטחן במקום. מכונה זו תיקח אתכם כמה צעדים קדימה ותחסוך מכם את פעולות הניקוי המורכבות לאחר כל שימוש בה, וזה היתרון המובהק שלה.

בין אם אתם מעדיפים מכונה שטוחנת את הפולים לפני החליטה ובין אם אתם מעדיפים את הנוחות והאיכות של הקפסולות, כל העדפה תכוון אתכם אל המכונה המתאימה.

 

מכונה ביתית קטנה ועוצמתית

אחרי שהחלטתם איזו קפה אתם מעדיפים, הגיע הזמן לחשוב על מיקום המכונה – בבית או במשרד. מכונת קפה ביתית יכולה להיות קטנה ועוצמתית וגם גדולה ומקצועית. זה לגמרי תלוי בכם.

כל מכונה – לא משנה באיזה גודל היא – תחלוט לכם קפה עולמי משובח, בטעמים מיוחדים וברמות חוזק שונות. מכונת קפה ביתית לנוחות מקסימלית היא מכונת אספרסו PLUS1 שמגיעה בחבילת ‘הכול כלול’ עם מקציף חלב חם וקר, 60 קפסולות קפה מתערובות שונות וגם שתי כוסות אספרסו במתנה. זוהי מכונה קטנה אך עוצמתית בעיצוב איטלקי אלגנטי, קלה מאוד לשימוש – עם שלושה לחצנים ייעודיים להכנת משקה אספרסו קצר, ארוך, כפול ואמריקנו.

 

 

מכונה זו קלה מאוד לניקוי וזה פלוס אדיר לחובבי קפה שהבקרים שלהם קדחתניים בדרך כלל, וכל מה שהם רוצים זה פשוט ללחוץ על הלחצן, לחלוט קפה טעים ולצאת מהבית.

 

מכונת אספרסו לאנשים שחיים ונושמים קפה – גם בעבודה

מכונת אספרסו MZ לוקחת את האספרסו הביתי צעד אחד קדימה. חובבי הקפה המושבעים ייהנו מנוכחותה בבית ובמשרד וידעו להפיק ממנה את מקסימום ההנאה. זוהי מכונה איטלקית מעוצבת ששיטת החליטה שלה אינה נופלת מחליטת קפה במכונה מקצועית לעסקים. יש בה מְכל מים נשלף ומרכך מים מובנה. קפסולות הקפה הייעודיות שלה מגיעות במגוון טעמים להכנת אספרסו קצר, ארוך וכפול וכן מקיאטו, קפוצ’ינו ואמריקנו.

 

 

מכונות קפה מקצועיות לעסקים שמכבדים את עצמם

מכונת קפסולות מסוג NEW SZ לעסקים היא המכונה הנכונה למשרדים קטנים ולעסקים גדולים שרוצים לספק לצוות העובדים וללקוחות מגוון רב של משקאות קפה איכותיים בשלל טעמים ובמינימום תפעול ועבודות ניקוי.

מכונת הקפסולות לעסקים מאפשרת לעובדים וללקוחות ליהנות מהכנת קפה ללא הפסקה ולאורך כל היום הודות למכל מים נשלף עם קיבולת של 2 ליטר ומרכך מים מובנה. כמו כן היא מכינה משקאות קפה רבים בלחיצת כפתור אחת על מסך מגע ידידותי וקל לשימוש. יש בה מקציף חלב מובנה שמאפשר הכנת קפוצ’ינו, לאטה מקיאטו מהחלומות.

זוהי מכונת קפה שמעוצבת ומיוצרת בטכנולוגיה חדישה עם מערכת חימום מתקדמת וטמפרטורת מים קבועה ומבוקרת. מומלץ וכדאי לכל עסק שמכבד את עצמו לשדרג את פינת הקפה עם מכונת קפה מקצועית לעסקים ולהכין בה קפה איכותי כל יום וכל היום.

 

תותחית הקפה לעסקים שמבינים עניין

לא רק לעסקים שמבינים עניין – גם לחובבנים המכורים שלא יכולים בלי הקפה האיכותי ביותר שאפשר להפיק בנוחות של הבית וגם רוצים קצת להשוויץ – ובצדק – מול האורחים.

מכונת קפה המקצועית לעסקים של סגפרדו מסוג We2 היא המכונה שתמשוך אליכם גם את הלקוחות הקשים ביותר להשגה. מכונה מקצועית שחולטת את תערובת פולי הקפה הטריים בקפסולות ייחודית לקפה ארומטי, מפנק ומשובח ממש כמו בבית הקפה הטוב ביותר בעיר.

זוהי מכונה מעוצבת מאלומיניום. יש בה שתי יחידות חליטת קפה, מקציף מובנה וברז מים רותחים להכנת כל משקאות הקפה שעולם הקפה מאפשר לנו.

 

לקבל שירות ממקצועני הקפה של סגפרדו

בשביל מקצועני הקפה של סגפרדו הקפה הוא לא עבודה. הקפה הוא אהבה. בסגפרדו אוהבים קפה ואוהבים להנגיש אותו לאוהבי קפה אחרים ברחבי העולם. מכונות הקפה של סגפרדו ידידותיות לשימוש, קלות ונוחות להפעלה ולתפעול וכמעט לא דורשות תחזוקה. הן נהנות מהעיצוב האיטלקי הנחשק, המרשים והמודרני ומפיקות משקאות קפה שהם חוויה רב־חושית אמיתית לכל אוהבי הקפה בכל מקום בעולם.

 

עשינו לכם חשק לקפה?

כבר מתחשק לכם קפה? סימן שהמדריך המקיף והשלם למכונות הקפה עשה את שלו. אם כך הגיע הזמן לקום מהכיסא, לצעוד אל הפינה החביבה ביותר בבית או במשרד ולהתענג על עוד כוס קפה ארומטי וטעים כמו שרק קפה סגפרדו יכול להיות. תיהנו!

למידע וייעוץ לעסקים
הטופס נשלח בהצלחה!
דילוג לתוכן